قبل از هر سوالی همیشه به این صفحه بخش مراجعه کنید، چرا که کامل ترین اطلاعات و پاسخ بیشترین سوالات پرسیده شده در این صفحه قرار دارد.
اما اگر سوالات دیگری در ذهن دارید می توانید با استفاده از فرم موجود در صفحه تماس با ما، آن را با ما در میان بگذارید، تا کارشناسان ضحی در اولین فرصت با شما تماس گرفته و پاسخگوی سوالات شما باشند.

بله، ثبت خرید نهایی نیازمند عضویت در وب سایت ضحی پخش می باشد. جهت عضویت در سایت کافی است، منوی ورود/عضویت را در بالای سایت انتخاب کرده، در پنجره جدید بر روی «ایجاد حساب کاربری جدید» کلیک کنید و در نهایت با وارد کردن نام و نام خانوادگی و شماره تلفن همراه خود در سایت عضو شوید.

از آنجایی که در فروشگاه ضحی نام کاربری شما همان شماره موبایل شما می باشد، لذا امکان تغییر شماره موبایل وارد شده، وجود ندارد و به منظور تغییر باید یک حساب کاربری جدید ساخته شود.

اما پس از آنکه شما در سایت عضو شدید و اطلاعات کاربری خود را ثبت کردید برای هربار سفارش می توانید آدرس جدیدی را به عنوان گیرنده کالا معرفی کنید و این آدرس و مشخصات وارد شده در سبد خرید تنها برای همان سفارش معتبر می باشد و در جایی نگهداری نمی شود. چنانچه می خواهید به صورت دائمی مشخصات کاربری خود، مانند نام و نام خانوادگی خود را تغییر دهید باید به پنل کاربری بخش ویرایش پروفایل مراجعه کرده و اطلاعات اصلی خود را در این بخش به صورت دائمی تغییر دهید.

ماهیت کسب و کارهای اینترنتی، خرید و فروش ۲۴ ساعته می باشد. پس هیچ محدودیت زمانی برای ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز وجود ندارد.

مطمئنا امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی هم وجود دارد، اما پیشنهاد ما به شما ثبت سفارش اینترنتی است. چرا که با ثبت اینترنتی اولا مبلغی را به عنوان امتیاز هدیه دریافت می کنید، که در خرید های بعدی خود می توانید از آن به عنوان تخفیف استفاده نمایید؛ به علاوه اینکه تمام سابقه خرید و نیز سابقه ارسال و گارانتی کالاها قابل پیگیری خواهد بود.

همچنین هر خرید شما به صورت اینترنتی، امتیازاتی را در باشگاه مشتریان ضحی به همراه خواهد داشت که به صورت تخفیف های درصدی، بسته به میزان خرید شما، بر روی سبد خریدتان اعمال خواهد شد. (برای اطلاعات بیشتر به صفحه مزایای عضویت در باشگاه مشتریان مراجعه کنید.) در صورتی که در خرید تلفنی امکان استفاده از هیچ کدام از تسهیلات و امتیازات ویژه ذکر شده وجود ندارد.

پرداخت وجه سفارش ها از چند طریق امکان پذیر است.

اولین راه پرداخت آنلاین هنگام خرید، از طریق درگاه های امن بانکی می باشد، که لازم است پس از تکمیل فرآیند خرید خود یکی از درگاه های امن متصل به وب سایت را انتخاب کرده و اقدام به پرداخت نمایید.

دومین روش، پرداخت به وسیله کیف پول است. شما می توانید کیف پول خود را از طریق گزینه کیف پول من، در حساب کاربری خود شارژ کرده و هنگام پرداخت گزینه پرداخت از طریق کیف پول را انتخاب نمایید. در صورتی که شارژ کیف پول شما کمتر از مبلغ سفارشتان باشد، می توانید بخشی از مبلغ سفارش را از طریق کیف پول و مبلغ باقیمانده را به کمک سایر روش ها پرداخت نمایید.

و در نهایت سومین روش، پرداخت از طریق امتیازات باشگاه مشتریان و یا کدهای تخفیف است، که بخشی از مبلغ سفارش شما را قبل از پرداخت، کسر کرده و می توانید باقیمانده مبلغ را با استفاده از سایر روش ها پرداخت نمایید.

پس از ثبت سفارش و پرداخت سفارش به دلیل عملیات مالی انجام شده حتما باید برای کنسل یا تغییر در سفارش با ادمین سایت، تلفنی تماس حاصل فرمایید و کنسل کردن سفارش در حال حاضر به صورت اتوماتیک امکان پذیر نمی باشد.

جهت برگشت هزینه پرداخت شده، امکان بازگشت هزینه به صورت مستقیم به شما و همچنین شارژ کیف پول وجود دارد، که لازم است هنگام ثبت درخواست استرداد محصول شیوه دریافت وجه خود را نیز اعلام نمایید.

کلیه عملیات و فعالیت های انجام شده شما در سایت اعم از ثبت سفارش ها، پرداخت ها، شارژ کیف پول، امتیازها و غیره در پنل کاربری شما تحت عنوان سفارش های من، کیف پول من و امتیازات من قابل مشاهده می باشد و شما می توانید تمامی اطلاعات مربوط به سفارش ها و پرداخت های قبلی را مشاهده، و چاپ فاکتور و نیز افزایش یا کاهش شارژ حساب به همراه توضیحات آنها را در این قسمت مشاهده نمایید.